کلمه ی سال

هر سال اواخر اسفند که میشه حال من دگرگونی خاصی رو تجربه میکنه. انگار موضوع “حول حالنا …” از همین یکی دو هفته مونده به سال جدید شروع میشه. علت اصلی این دگرگون هم موضوع برنامه ریزی برای سال بعد و ارزیابی سالی که گذشته است. یعنی تعیین هدف ها و این طور مسائل هست. خیلی سال میشه که در این مسیر هستم. به جرات می تونم بگم هیچ سالی شبیه سال قبل نبوده. یک سال عالی و روان همه چیز پیش رفته.  و یک سال با گیر و دارهای خاص خودش. اما، امسال یه حال و هوای دیگه ای داره. اولا من پخته تر شدم و مزه ی خامی نمیدم😅 دوم اینکه با ایده هایی که از لایوهای جادویی هفت صبح شاهین کلانتری گرفتم احساس سرخوشی خاصی دارم و امیدوارم که با به کار گیری اون ایده ها مسیر رو هموارتر بکنم.

البته سومین دلیل اینه که تو برنامه امسالم سکون و سکوت خیلی خیلی پر معنی تر از همیشه خواهد بود و این چیزیه که خوشحالم میکنه. این روز ها در حال فکر کردن به انتخاب کلمه سال خودم هستم و به محض کشف اون کلمه برایش مطلبی خواهم نوشت. از همین الان برای همه سال خوبی رو آرزو می کنم.

مهمترین ویژگی کلمه سال اینه که دربر گیرنده و نشان دهنده اهدافت باشه. جوری که هر وقت نگاهش میکنی خط به خط مسیرت برات تداعی بشه. این کلمه باید اینقدر قوی و با معنی باشه که راه و روش رسیدن به اهدافن رو به تو یادآوری کنه. به نظر میرسه داشتن این کلمه برای حرکت و در ماندن در مسیر موفقیت بسیار انگیزه بخش باشه. خیلی مهمه که اول اهداف و در واقع اون تصویر بزرگ برای زندگیت رو ترسیم کنی و بشناسی و بعد بری سراغ تعیین این کلمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *